Ktp:n keskusneuvosto: Imperialistinen länsi on vaarallinen kumppani Suomelle

Suomen EU-jäsenyys on paljastunut vahingoksi suomalaisille. EU:ssa valmistellaan parhaillaan kahta suurta hanketta, jotka nopeuttavat Unionin liittovaltiokehitystä ja kaventavat lisää maamme itsemääräämisoikeutta, taloudellista päätösvaltaa ja demokratiaa.

Euroopan rahaunionia esitetään uudistettavaksi tavalla, joka johtaa EU-maiden yhteiseen talouteen, valtiovarainministeriöön, valtiovarainministeriin ja yhteisvastuuseen, myös kaikista veloista.

Toinen suuri hanke on EU:n yhteinen puolustus ja armeija. Se rakentuisi eurooppalaisten Nato-maiden armeijoista ja johtaisi myös Natoon kuulumattomien EU-maiden sitomiseen USA:n ja EU:n imperialistisiin sotiin ja valtauksiin.

Kun USA:n ulkopolitiikka on arvaamatonta ja sotaisaa, on Suomen kannalta vaarallista olla mukana EU:n tai Naton armeijassa. Sen tien päässä ei ole muuta kuin sotiin valmistautumista.

USA:n ja EU:n imperialismin kärsimät tappiot Afganistanissa, Irakissa ja Syyriassa ei ole hillinnyt sotaintoa. Ne ovat liittoutuneet Saudi-Arabian kanssa Jemenin pommituksissa ja jemeniläisten tappamisessa. Ne ovat myös entistä enemmän mukana Afrikan keskiosan sodissa, vallankaappauksissa ja valtioiden hajottamisessa.

Lännen imperialistien hyökkäys ei rajoitu vain sotiin. USA ja EU ovat julistaneet uusia talous- ja kauppasaartoja Korean Demokraattista Kansantasavaltaa ja Venezuelaa vastaan. Aikaisemmin mm. Kuuba, Iran, Syyria ja Venäjä olivat joutuneet laittomien saartojen kohteeksi.

Suomen mukanaolo USA:n ja EU:n imperialistisissa hankkeissa on kansan vastaista politiikkaa. Kansan suuri enemmistö haluaa rauhaa eikä sotaa.
Ei USA:n ja EU:n sodille ja sotiin valmistautumiselle!

Ei imperialistisen lännen kauppasaarroille ja kansojen kuristamiselle!

Kyllä rauhalle!

Vantaa 9.12.2017

Kommunistinen Työväenpuolue – Rauhan ja Sosialismin puolesta r.p.

Ktp:n keskusneuvosto: Imperialistinen länsi on vaarallinen kumppani Suomelle

Hakutulokset “Ktp:n keskusneuvosto: Imperialistinen länsi on vaarallinen kumppani Suomelle

• 13.12.2017 10:19:sta
    Permalink

Yksinvaltias eduskunta ja päättäjät ovat rikkoneet perustuslakia räikeän piittaamattomasti jo vuosia perustuslaissa seisoo että VALTA KUULUU KANSALLE mutta he soveltavat sitä, että valta kuuluu HEILLE. Kansanäänestys olisi pitänyt olla sitova, kun EUSsta äänestettiin. Sitä paitsi se oli jo päätetty ennen mitään äänestystäkään, että Suomi viedään EU:hun koskapa se kuulemistilaisuudessa sanottiin suoraan, että EU tulee haluatte tai ette. Jos yhteistalous tulee pääsemme maksamaan Italian ja Espanjan järjettömät tuhansien miljardien velat.